Vragen

Hoe kunnen we je helpen?

Veelgestelde vragen

Algemeen

Ja, wij verkopen onze eigen dinerbonnen. Deze zijn in het restaurant te verkrijgen. Onze dinerbonnen zijn voor een onbepaalde tijd geldig.

Helaas zijn dinerbonnen van derde partijen  niet te verzilveren bij Cozy.

Wij houden rekening met Gluten-, Lactose en/of Notenallergieën. Wij kunnen, hoewel wij ons uiterste best doen, echter niet uitsluiten dat een gerechtje sporen kan bevatten van hetgeen waarvoor je allergisch bent.

Het is zeker mogelijk om tijdens je zwangerschap bij ons te eten. Uiteraard helpt onze gastheer/vrouw je graag met het uitkiezen van de juiste gerechtjes.

Reserveren

Hoewel reserveren niet verplicht is raden wij dit wel aan om teleurstellingen te voorkomen. Vaak zitten wij namelijk al enige tijd van tevoren volgeboekt.

LET OP: In verband met de coronamaatregelen is reserveren nu tijdelijk wel verplicht.

Hoe kunnen wij u helpen?

Bekijk ook onze pagina met veelgestelde vragen; misschien wordt uw vraag vaker gesteld.