Veelgestelde vragen

FAQ

Hier vind je antwoord op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen of wil je extra informatie? Neem dan contact met ons op via het vragenformulier of telefonisch via 074 853 9262.

Reserveren

Zeker! Ons reserveringssysteem kan groepen groter dan 16 personen niet automatisch indelen. Neem daarom contact met ons op via dit contactformulier en wij zullen uw reservering z.s.m. in behandeling nemen.
Dit kan meerdere oorzaken hebben, verschillend per dag:

Op zaterdagen werken wij met twee tijdvakken per avond, namelijk van 16:00 tot 19:00 uur en van 19:30 tot 22:30 uur. Reserveringen dienen binnen deze tijdvakken te schikken waardoor reserveren op sommige tijden niet mogelijk is.

Op doordeweekse dagen en zondagen worden tijdstippen uitgeschakeld wanneer deze erg druk zijn om een optimale service te kunnen bieden. Vaak is het mogelijk om een kwartiertje eerder of later te reserveren.
Hoewel reserveren niet verplicht is, raden wij aan om te reserveren om teleurstelling te voorkomen. Regelmatig zijn wij enige tijd van te voren volgeboekt. Reserveer op tijd om verzekerd te zijn van een gezellig avondje dineren bij Cozy!

Algemeen

Cozy is geheel rolstoeltoegankelijk! Het gehele restaurant is gelijkvloers en wij beschikken over een rolstoelvriendelijke ingang en mindervalidetoilet. U vindt meer informatie op de toegankelijkuiteten.nl
De tarieven voor het Bourgondisch Diner (Tapas) vind je hier. De genoemde tarieven zijn exclusief dranken.
Honden zijn welkom bij Cozy! Bij voorkeur verzoeken wij u om uw trouwe viervoeter aan te lijnen.
Parkeren kan in Q-Park De Brink of in de Pr. Beatrixstraat. Beiden zijn op ongeveer 200 meter afstand van Restaurant Cozy.

Dieetwensen

Het is natuurlijk mogelijk om gedurende een zwangerschap bij Cozy te dineren!

Wij verzoeken je graag om dit bij de gastheer/-vrouw bij aanvang van het diner te vermelden. Wij zullen je voorzien van een overzicht van de gerechtjes welke je wel/niet kunt bestellen, zodat je zorgeloos kan dineren.
Het is uiteraard mogelijk om met een gluten- of lactose-intolerantie bij Cozy te dineren! Hoewel ons keukenteam haar uiterste best doet, kunnen wij echter niet uitsluiten dat een gerechtje sporen bevat van hetgeen waarvoor je allergisch bent.

Via deze link kan je onze menukaart bekijken. Hier kan je ook bekijken welke gerechtjes wij gluten- en lactosevrij kunnen bereiden via ‘allergenenopties’.

Wij verzoeken je tevens graag om jouw dieetwensen te vermelden bij jouw reservering of om dit te melden bij de gastheer/-vrouw bij aanvang van het diner. Wij zullen in dat geval een allergenenkaartje en aparte invullijstjes voor je klaarleggen.
Hiervoor kan je het beste even telefonisch contact met ons opnemen via 074 853 9262 (dinsdag t/m zondag vanaf 14:30 uur bereikbaar). Mailen kan ook via info@restaurantcozy.nl. Wij denken graag met je mee!

Betalen

Graag willen we u informeren dat het niet mogelijk is om apart per drankje af te rekenen. Echter, we bieden de mogelijkheid om de rekening te delen door het aantal personen.

Ja, wij nemen biljetten aan tot en met €100. Biljetten van hogere bedragen nemen wij niet aan.
De meeste, veelgebruikte creditcards in Nederland accepteren wij. Wij kunnen helaas niet garanderen dat een betaling met een creditcard altijd slaagt.

Cadeaubonnen

Zeker! Onze cadeaubonnen zijn beschikbaar voor de volgende bedragen:
€25, €50, €100, €36,95 (1 persoon diner) en €73,90 (2 personen diner).

De cadeaubonnen zijn gedurende onze openingstijden af te halen in het restaurant.
Helaas, wij accepteren enkel onze eigen dinerbonnen. Andere cadeaukaarten en dinerbonnen zijn bij ons niet te verzilveren.